Mobiilikesäkoulu -camp 18.-19.8.2016

Post date: 29.1.2016 8:27:19

Mobiilikesäkoulu järjestetään jälleen elokuussa camp -muotoisena. Merkitsehän kalenteriisi jo torstain ja perjantain 18.-19.8.2016!

Ohjelma rakentuu osallistujien mukaan. Lähde siis jo miettimään, mitä oppimiseen, pedagogiikkaan, teknologiaan tai muuhun mielenkiintoiseen liittyvää haluasit tuoda mukanasi picnicille, esitellä sitä muille ja ottaa heidät mukaan ideoimaan ja kehittämään. Mahtavaa on jos osallistujat voivat yhdessä tehdä ja tuottaa jotain tai käytännössä kokea jonkin uuden asian.

Ennen kesäkoulua tarjoamme työskentelyalustan, jonne voi tuoda omia ideoita. Idea voi olla teema, ongelma, sovelluksen esittely jne.. Asiasta kiinnostuneet voivat ilmoittautua työstämään teemaa.

Tarjoamme Mustialan perinteikkään ympäristön, sähkön ja verkon, mahdollisuuden ruokailuun ja majoittumiseen. Illalla on saunominen ja yhteistä illanviettoa.

Viimevuotiseen tapaan tapahtuman järjestelykuluista peritään todennäköisesti muutaman kympin järjestelymaksu.