Oppimista toiminnallisesti peltojen syleilyssä!

Silmut ovat kohta auenneet lehdiksi ja vehreys on herkimmillään. Nyt on viimeistään aika ilmoittautua alkukesän hauskimpaan ja yhteisöllisimpään tapahtumaan, Mobiilikesäkouluun!

Tänä vuonna Mobiilikesäkoulu täyttää 10 vuotta ja mukana on uskomaton kattaus teknologis-pedagogista osaamista. Alan parhaat kouluttajat ovat paikalla jakamassa omaa osaamistaan ja mikä hauskinta, ihmettelemässä itsekin, mitä toiset ovat nyt kehittäneet ja keksineet.

Tänä kesänä opit mm.

• miten osaamista voi tehdä analytiikan avulla näkyväksi aktiivisen tiedon ja kokemusten jakamisen kautta,
  • miten voit tehdä hakuja jatkuvasti täydentyvästä informaatioavaruudesta, wikidatasta,
  • miten lisättyä ja virtuaalitodellisuutta voi hyödyntää oppimisessa,
  • miten pelaamalla voi oppia (juuresten tunnistuspeli, työnhakupeli, virtuaalivalmentaja, yrityksia ja osaajia kohtauttava amisappi),
  • sovelluskehitystä reaaliaikaisesti, toiveittesi mukaan,
  • videoiden, podcastien ja interaktiivisten forms-tarinoiden tekemistä, sekä
  • lukemisen, kirjoittamisen ja matematiikan oppimisapureita aikuisille oppijoille.

Olitpa sitten aloittelija tai propellipää opetusteknologioiden maailmassa, olet mitä lämpimimmin tervetullut mukaan kokemaan, kyselemään ja nauttimaan Mustialan ihanasta rauhasta. Pukukoodi on simmarit, sammarit, verkkarit, kumpparit ja mahdollisesti pipo ja kesämekko. Toimintapisteet ovat sisällä mutta jos aurinko kutkuttelee, niin siirrytään ulos. Sään ja fiiliksen mukaan mennään.

Ai niin, menossa mukana myös oikea lehmä, lypsyrobotti ja itsekseen ajeleva traktori - tietty!

www.mobiilikesakoulu.com

Tervetuloa!