Ilmoittaudu tapahtumaan Holvi-palvelussa 10.8.2016 mennessä.

Näin Holvi toimii:

Ilmoittaudu Mobiilikesäkoulu-camp -tapahtumaan lisäämällä oma lippusi koriin. Kun siirryt maksamaan, sinulta kysytään ilmoittautumistiedot. Maksu tapahtuu verkkopankissa tai luottokortilla. Saat tositteen maksusta, jonka voit yrittäjänä liittää kirjanpitoosi tai periä kulut työnantajaltasi. Mikäli kyseessä on ryhmä, otathan yhteyttä niina.kesamaa@eoppimiskeskus.fi.

Osallistumismaksu on 99 €/henkilö koko tapahtuman ajalta. Hinta on kiinteä riippumatta siitä, osallistutko tapahtumaan yhden vai kahden päivän ajan. Majoittuminen ja ruokailut eivät sisälly hintaan. Lisätietoja majoituksen varaamisesta sivuilta majoitus.

Tapahtuman yhteydessä järjestetään myös Mobiilioppimisen verkoston tapaaminen 19.8. klo 12.

Ilmoittautumalla Mobiilikesäkoulu-camp -tapahtumaan hyväksyt tapahtuman tekijänoikeussopimuksen sekä materiaalin tuotanto- ja käyttöehdot.